Aranżując każde wnętrze bez względu na to, czy chodzi o nasz dom, mieszkanie czy wystrój firmy, staramy się o to, aby wybrane przez nas rozwiązania były innowacyjne, nowoczesne oraz inne od wszystkich.
W jaki sposób uatrakcyjnić wygląd naszej firmy i na co zwrócić uwagę?
Odpowiedź na te pytania przygotowaliśmy w poniższym artykule.
Środowisko reklamowe stale się rozwija. Planując każdą kampanię reklamową oraz ważne wydarzenie związane z naszą firmą, zamawiamy szereg różnych produktów, które są dostosowane do naszych potrzeb. Zamawiamy i kupujemy: ulotki, balony reklamowe, wizytówki, leżaki, koszulki oraz wiele innych produktów z logo naszej firmy, oraz wybranym hasłem reklamowym. Staramy się stale zaskakiwać naszych klientów, pracowników, kontrahentów oraz partnerów biznesowych. Siedziba naszej firmy to tak naprawdę wizytówka każdej działalności, dlatego powinniśmy zadbać o to, aby od samego progu zachęcała do siebie potencjalnych klientów.
Maty przystosowane do identyfikacji wizualnej firm lub danej marki, to tak naprawdę sposób na idealne przyciągnięcie uwagi każdej osoby, która odwiedza naszą siedzibę.
Kiedy i gdzie możemy wykorzystać spersonalizowane maty?
Istnieje wiele sytuacji, jednak przybliżyliśmy te najważniejsze.
- Mogą zastąpić tradycyjne i już niemodna wycieraczki, które będą zawierały logo naszej firmy i wymarzone przywitanie.
- Możemy wykorzystać je również w każdej branży, jako udogodnienia dla naszych klientów, na przykład, jeżeli prowadzisz sklep odzieżowy, mogą wskazywać kierunek do przymierzalni. Jeżeli prowadzisz firmę, której siedziba to wielki budynek, w którym łatwo się zgubić spersonalizowana maty, pozwolą na określenie kierunków.
- Postaraj się również o innowacyjne narzędzia reklamowe na eventach, jubileuszach, targach branżowych oraz konferencjach. Jest to produkty na tyle uniwersalny, że możesz, wykorzystać go w każdej sytuacji.
- Kolejna rzecz, na którą warto zwrócić uwagę to fakt, że maty spersonalizowane są produktem wielokrotnego użytku, więc jeżeli wykorzystasz go na jednej konferencji, możesz posłużyć się nią podczas innych szkoleń lub wyjazdów firmowych.
Jak zaprojektować spersonalizowaną matę wyjściową?
Istnieje coraz więcej firm, które oferują takie rozwiązania. Z pewnością osoby, które zajmują się realizacją twojego zlecenia, pomogą podczas tworzenia projektu.
W takich sytuacjach warto na pewno zamieścić na niej następujące informacje:
- Logo twojej firmy.
- Przywitanie lub pożegnanie w zależności gdzie mata ma się znajdować.
- Tekst lub slogany reklamowe, jeżeli mata ma być wykorzystywana podczas różnych wydarzeń reklamowych.
- Zadbaj również o to, aby jej kolory były spójna z identyfikacją wizerunkową twojej firmy. Będzie to z pewnością duży atut, który sprawi, że wszystko będzie ze sobą spójne.
- Elementy graficzne, które kojarzą się z twoją firmą również, powinny znaleźć się na macie wizerunkowej. Jeżeli twoje logo zawiera jakiś znak bądź symbol, to warto pokazywać go w każdym miejscu. Dzięki temu zwiększamy świadomość na temat swojej marki wśród innych osób.
- Postaraj się również o element humorystyczny. Coraz częściej w swoim przekazie firmy, decydują się na odejście od pewnych schematów. Pomyśl o cytacie lub popularnym obecnie słowie, które może rozbawić twojego gościa.
Jeżeli twoja firma ceni sobie innowacyjne rozwiązania to spersonalizowana mata wejściowa, powinna stanowić must have na liście najbliższych zakupów. Oprócz nowych technologii związanych z narzędziami pracy warto, pomyśleć o innych rozwiązaniach, które mogą wyróżnić naszą firmę.
Źródło: Matywejsciowe.pl – Maty z logo